به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمت رسانی مطلوب تر به آحاد مردم و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(۱۱۱) به عنوان یکی از ابزارهای دولت الکترونیک جهت پاسخگویی برخط مدیران دستگاههای اجرایی، دکتر نرگس عسگری روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۰/۳۰ به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادهای جامعه هدف بهزیستی و شهروندان سراسر استان خواهد بود.
لذا عموم متقاضیان می توانند جهت بیان سئوالات و مشکلات احتمالی با شماره گیری "۱۱۱" نسبت به برقراری ارتباط مستقیم با مدیر کل محترم بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری اقدام و به راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست ها و مشکلات خود را پیگیری نمایند.
نظر شما